meva1_ Nacafa rengi falan normal mi sizce sizde yaşadınız mı . Bu aralar gazdan çok ıkınıyır baya belirgin olmuş moralim çok bozuldu
asliaslanf Bizde de vardı şuan 7 aylık hiç kalmadı yanlış hatırlamıyorsam 4 aylık civarı bayağı kaybolmuştu çok şükür merak etme canın kendiliğinden geçiyor bir süre sonra
oseninyengenyengen Benim bebiste boyle kikolu dogdu ondan mi bilmiyorum doktora götürmüştüm gecer gecmezse bakariz demisti gecti ama