aslasl1 Eşinizin anlayışsız olması çok kötü.
Bu süreçte insan destekten başka ne ister ki.
Benim kayınvalidem de herkese bebeğimin fotoğrafını atmış, arayan herkese ayyyy bir sütü var poşet poşet buzluğa koyuyoruz diye anlatıyordu.
Aklıma o günler geldi gerçekten çok çok çok zor, sizi anlayabiliyorum