Valla ben 2.dozu kendim yaptım,sağlık ocağı da hiç aramadı ne yaptın gelmedin vs.diye :) hep arardı hemşire.aldım kızımı,eşim kucağına yatırdı başı hafif aşağı doğru,ben yavaş yavaş ağzının yan taraflarından enjekte ettim.video açtım ki dursun izlesin diye.hiç sorun olmadı şükür,güzelce hallettik.