sevdapk benim kızımda kimsede durmaz dedesiyle, anneannesiyle, dayılarıyla, kuzenleriyle çok güzel oynar hepsine bayılır ama ortamdan ben gidince aslaa durmaz. Biri kucağına almak istesin ben varsam gitmez. Çok fazla temas seven bir çocuk değil zaten uzaktan uzaktan herkese cilve yapar biri sevmeye kalkışınca ağlar 😂 büyüdükçe değişirler ya kabullenip böyle zamanların tadını çıkartmak lazım bence ☺️