rkymrsn bende emmeyi bıraktırdım arife gününden bi gün önce öğlen bi kestik ikinci gün başta şişti duş aldım ama sağamadım elle de dedim yarında kötü olursa bakarız bakalım baktım ertesi gün bi tık yumuşama var hiç ellemedim bugünde baya eski formuna yakın yani sert şişlik kivi kadar ilk baya portakal kadardı ellemiyorum bende öyle ekstra bi ağrısı yok şuan şükür iki yaşta bırakmış oldum tabi erken yada geç bıraktırma süt üretimini etkileyebilir ilk oğlumu 27 aylık bıraktırmıştım onda bu kadar olmamıştı oldu tabi de bu kadar sert değildi sanki 🫠