hhhhmh Merhaba kızlar yenidoğan bebeğime oda nemlendiricisi almak istiyorum siz hangisinden aldınız ve memnun kaldınız acaba ?
balkuzusununannesi hhhhmh kanz aldım ben 5 lt uzun süre gidiyor sürekli su ekleme ihtiyacı olmuyor. İstediğin nem oranında ayarlıyorsun odanın nemi düşünce otomatik çalışıyor memnunum