Ben bu sinir stresle baş edemiyorum arkadaşlar . Ya deliricem ya hasta olucam. 2 kızım var büyük olan 6 yaşında altı yıldır ömrümden ömür gitti beyazlamadık saçım kalmadı diyebilirim. İnatçı , hırçın vb . Asla kendi kendine oynamıyor. Her dakika onunla oynasın birisi istiyor benimde artık buna mentalim dayanmıyor. 6 yaşındaki çocuk yarım saat odasında oynayamaz mı ? Çeşit çeşit her türlü oyuncağı var . Evde bir tane de bebek var ama o beni pek yormuyor bin şükür . Sürekli onu oylamaya çalışmaktan yıldım . Çalışıyorum ben tatil günleri eşim evde olmazsa kara kara düşünüyorum ne yapacağım diye. Ya arkadaş bulacaksın ,ya sen oynayacaksın ya da ekran . Sürekli nasıl arkadaş bulabilirim ? Sürekli oynayamam dayanamıyorum artık önceden çok fazla oynadım çünkü. Sürekli telefonla oynayamaz ya da tv izleyemez zaten . Belki saçma gelecek size buna mı bu kadar stres yapıyorsun diyeceksiniz ama gerçekten artık çok zorlanıyorum. Bugün bahçedeydik salıncakta sallıyorum onu dedesine 2 dk bir şey söyledim sadece 2 dk. Anne ,anne diye bağırıyor sürekli sinirli bir şekilde. Bende kızdım benim 2 kelime etmeye hakkım yok mu . Benim senden başka uğraşım olamaz mı hiç falan diye. Morali bozuldu. Ben ona kızdığım için yine üzüldüm. Çok zorlanıyorum a dostlar.