Bir ay önce burun ameliyatı olmuştum sağlık nedenlerinden dolayı estetik de yaptırmak istedim doğal bir burun istedim. Ama doktor burun köpüğü çok ince olduğunu çökme olmaması için kıkırdak koyduğunu söyledi ve böyle çıkıntı halinde geçecek diyor tam bir ay oldu bugün hala geçmedi başına gelen var mı geçiyor mu aklıma takıldı
