ogretmenanne06_ 27 aylik bizimki de oyle sizinki yine kakasini yapmis klozete ,bizimki asla oturmak istemiyor kaka gelince ,3 gundur tutuyordu bu sabah dolabin icine saklanip asiri sert bir sekilde yapti yakaladim klozete ya da lazimliga oturalim dedim asla oturmasi saatlerce agladi sonra da bez takayim ona yap dedim onu da kabul etmedi , bezini de cikardi atti kulot giyecem dedi ,kacirmalari da devam ediyor biz de 3. Gundeyiz ustelik bayram gezmesi olayimiz var resmen bavulla esyayla ciktim 8 tane de alistirma kulodu bir o kadar da normal kulot aldim bakalim burnumuzdan gelecek gibi duruyor