fistikannesii Oğlumun eli ayağı hiç durmaz, ayak parmakları bile oynardı. Yere göğe sığdıramazdık, 6 aylıkken emeklerdi, her şeyi karıştırırdı. Şimdi 2 yaşında, hala hiç bir fark yok. Koltuk, yatak tepelerinden topluyoruz. Dizleri bacakları morluk içinde 😂