angelmommy_ 1 yasına girecek bebeğim aksam pişen etten yedirsen sıkıntı olur mu sizler yedirecek misiniz
dunnobeck angelmommy_ İlk gün önermiyorlar, bence bekleyin ne olur ne olmaz. Instagramda görmüştüm bir tane bebeğin böbreği iflas etmiş bakteriden
kirazmevsimi_ angelmommy_ kendimi bildim bileli yeriz gecen sene 1 yasindaydi yedirmistim yani bizlerde et beklesin oyle yensin durumu olmuyor hic ama siz yine tedbir amacli beklemek isterseniz bugun farkki bir seyle yarin etle devam edersiniz.
angelmommy_ beybitolat Omeraslan dunnobeck kirazmevsimi_ Retzja bende denedim de yemedii😭😭bu aralar ek gıda reddi yaşıyoruz belki lezzetli gelir yer diye denedim ama asla agzını acmadı günlrdir aç geziyor resmen
Retzja Biz yedirdik geçen yıl, bu yıl da yedireceğim. Uzun süre güneş altında kalmamış, doğru kesilmiş et direkt pişirip yenildiğinde sorun olmuyor.
Lolik angelmommy_ Hayvan daha parçalanırken bir yandan da pişirilecekse yedirmezdim. Ama erken kesilip , akşama kadar dinlenip , akşam pişirilecekse yedirirdim.
monica50 angelmommy_ benim bebiş daha et yiyecek durumda değil dişleri çıkmadı ama kendim uzun bir süre yemiyorum o et buzluk görmeden sofraya koymam çocuğuma da yedirmem
angelmommy_ veraann afiyet olsuun kuzucuga ben yediremedim 😕daha doğrusu 1 haftdır hiç bişey yediremiyorum
veraann angelmommy_ sağolun bazı günler hiçbir şey yemediği oluyor kızımında zaten seçiçi köfteyi seviyor allahtan