Benim oğlum 6 aylık genelde sağ elini kullanır sol eliyle birşeyleri pek tutamazdı ve kendine vururdu bende chat cptyr sordum bu zamanlar normal dedi bende artık sorgulamayı bıraktım geçen internete otizm erken teşhisi ile ilgili birşey okudum elini ayaklarını döndüren bebekler mesela benim 3 kuzenimde de bebekken vardı doktorlara kalda 1 2 haraketinden sonra yok otizm yok internette hastalık yazıyo ben artık pimpirikli olmak da istemiyorum çok düşününce de çok daha sorun çıkıyo