neolmusyaani Burun deligimin birinde kemikte eğrilik varmış ve bu eğrilik artık beni zorlamaya başladı acaba ameliyat ederler mi bunu tecrübesi olan etrafında duyan lütfen yazar mi
deniz2769 neolmusyaani ben bunun ameliyatını oldum 6 sene önce ama keşke olmasaydım dedim yani burnumda bariz bir eğrilik kaldı nefes alamıyordum rahatsız ediyordu o sebeple olmuştum ama ne nefes almam düzeldi ne de burnum hiç memnun kalmadım yani bir arkadaşım var oda öyle nefes alamama problemi hala devam ediyor
suheyla92 neolmusyaani bende de aynisi vardi ameliyat oldum olmusken estetik de yaptirdim şekli guzel ama hala nefes alamiyorum. Iliadin bagimlisi oldum çıktım.
neolmusyaani deniz2769 ciddi misiniz ya valla üzüldüm şimdi Ben nefes almakta sıkıntı yaşıyorum ameliyat olursam hmn geçer sanıyordum Birde bazı kişilerde burun içinde et büyümesi de oluyormuş o ette törpulenmezse eğrilik duzelsede pek işe yaramıyormus acaba sizde de et büyümesi mi vardı ki
neolmusyaani deniz2769 geniz akintiniz da var mıydı Kusura bakmayın aklıma takılanları sorabilir miyim Cok stresliyim bu konuda
maygirl neolmusyaani önumuzdekı aylarda bende olacağım.olanlar amelıyat oncesi gbı değılız ama %100de çözüm değil dıyorlar .bunuda bılerek olun.geçmış olsun.
neolmusyaani simseklivekalpli ise yarıyor mu acaba bu ameliyat yukarda hanımefendi hiç ise yaramadı demis üzüldüm valla ya
simseklivekalpli neolmusyaani eşimin kırık olduğu için hem düzeltme (horlama nefes alamama problemleri için) hem de estetik oldu. Onda da ise yaramadı maalesef
neolmusyaani maygirl yaa ben en azından hayat kalitesini biraz düzenler diye tahmin etmiştim Sehir hastanesinde mi olacaksın özel mi