Öncelikle herkese hayırlı bayramlar🌸 oğlum 15 aylık. Hep uykuya direnmesi vardı zaten ama son 1 haftadır çok fazla direniyor. Sabah 6-7 arası kalkıyor 9-10 gibi iyice uykusu geliyor. Yatırmaya getiriyorum yok asla uyumuyor beşikte oradan oraya yuvarlanıyor gözlerini kaşıyor sürekli, baygın baygın bakıyor ama asla uyumuyor. 9 bucuktan beri sallıyorum bı 10 dk uyudu uyandı daha da uyumuyor. Sallayarak uyutmayi da bırakamadık bir türlü 🥲 Son günlerde hep böyle ilk uykuyu uyursa 10 dk uyuyor daha da yok. Bazen hiç uyumuyor. Sonra alıyorum mecburen içeri gidiyoruz ama bütün gün sürekli mızmız hep ağlıyor huysuz. 12-1 gibi tekrar uyutuyorum 1-2 saat anca uyuyor uyanıyor. Tabi ikinci uykuda çok kez uyanıyor ben sallayıp geri uyutuyorum. E bu sefer de uykuyu almıyor akşama kadar içimizden geçiyor 🥴😩 7 de deliye dönüyor uyumak için. Ne yapacağım ben bilmiyorum. Ayriyetten diş çıkartıyor 4. Azı da uç verdi, köpek dişler baya uzun zamandır şiş patladı patlayacak.
- Ay atağı böyle mi oluyor? Yoksa tek uyku mu istiyor? Yardım edin bu garip, yorgun anaya 😅😅