mervebzdmr Kızlar atak haftası sonrası bunlar normal mi ilk çocuğum tecrübesizim korkuyorum bayram diye doktora da götüremiyorum ; uykuları çoğaldı uykuya dalması baya kolaylaştı kaka sayısı günde 8-10 oluyosa 2-3 e düştü ( çiş sayısı normal ama ) yemesi azaldı atak haftasındaki iştahla alakası yok şuan Korkuyorum bi normaldir diyorum kendi kendime tecrübeli olanlar varsa yaşayanlar yazarsa çok sevinicem
suheyla92 mervebzdmr kac aylik? 3 ayliksa birden kakasi azaliyor artik eskisi kadar ck yapmayacak. Diger saydiklariniz da normal şeyler
lucyx mervebzdmr daha çok küçükmüş , atak haftasındaki iştah diye düşündüğünüz aslında temas isteği olabilir diye düşündüm , eğer çişli bez sayısı normalse kaka sayısı önemli değil diye biliyorum
suheyla92 mervebzdmr zaten o kadar cok kaka yapmamasi lazim buyuyor buyudukce herseyi degisecek. Kucaginiza alin konunuzu alsin yenidoganlar sallanmayi temasi ve kundagi sever pispislayin sesinizi duysun ❤️