Bebeğim 3 aylık ama hala şu emzirme konusunda anlaşamadık.
Sütüm başlarda yoktu bilinçsiz sağım yaptim ve sütüm tazyikli olmaya başladı. Şuanda da emerken baş edemiyor,bogazinda kalıyor,kafasını geri çekiyor çok zormuş bu emzirmek. Göğüslerin terbiye olur vs dediler ama yok