emi_ne Kızlar Bebelac gold konfor 1 e geçtim 6 gündür bebeğim yiyordu çok kusma yaptı mama kusma çok yapar mı uyurke bile kusuyor kusmayan çocuğum
goktusannesi Ben kullanıyorum anne sütü + bebelac bizde aşırı kusma yapmıyor bebeğim gayet mutlu sütüyle belki sizin çocuğunuza ağır gelmiştir çok kaçırır fazla içerse kusuyor çoğunlukla