Emzik, biberon gibi desteklerin bu ayda bitmesi gerekiyor. Demem o ki gece maması da vermeyin. Dişlere, mideye, bağırsak sağlığına, uyku kalitesine büyük zararları var. Bir süre zorlanır, zamanla eski haline döner. Şuan sadece destek arıyor, bizler bile bir alışkanlığımızdan vazgeçerken zorlanıyoruz. Bu da onun için çok zor bir durum, ama alışması gerek. Teselli niyetine başka bir destek sunmayın. Zamanla onu da bıraktırmak için mücadele edeceksiniz, çünkü onu emzik yerine konumlandıracak.