Helincik kızıma tam 30 aylıkken ögrettim ama oğlum şuan 34 aylık daha öğrenmedi, aslında başlamadım çünkü kendini hazır hisssetmiyordu, kışın konuştum başlayacaktım ama asla lazımlığa yada klozete oturmadı, hatta kelebekler çkınca başlayacam diye pazarlık yaptı😅 geçen kelebekleri gördük evde ki bezler bitsin söz bırakacam dedi, yengeç burcu olduğu için bez bırakmayı sevdiği birinden kopacak gibi çok duygusallaştırıyor ama önemli olan ilk piskoloji olarak alışması.