İyi geceler kızlar, oğlum 10 aylık oldu ve son 4-5 gündür gündüz çok az uyuyor, gece de çok uzun uğraşlar sonucu uyutuyorum ve 1-2 saat sonra uyanıp gece 5 e kadar uyanık kalıyor. Asla uyumak istemiyor, uyandığında beni görmezse ağlıyor, beni görünce yatakta oturursak da ağlıyor. Gece uyurken de bazen 20 sn kadar ağlıyor uyku arasında. Dişlerinde şişlik vs yok, gün içi hep birlikteyiz sürekli oyun oynuyoruz. Atak mı ayrılık kaygısı mı ne bu kafayı yiyeceğim