ebrar344 ElisaMom_ aslında gelmedi ama biz sürekli orman yeşillik gibi yerlere gittik son zamanda ondan da olabilir Allahım inşallah kurtuluruz bir an önce
ElisaMom_ ebrar344 olabilir,umarım hemen geçer,evde değilsiniz galiba çünkü vücudu fena kaşındırıyor bu böcek
sadbut ebrar344 cok bi cozumu yok nerde. Cıktıgının belli olmasi lazim ayrıca ürüyolarda , enistemin oldugu askeriyede cıktı neleri neleri değiştirdiler kurtulamadılar kax defa esyaları değiştirip ilaçlattılar oyle duzeldi tam bi bas belası
hulyakkan16 ebrar344 hidroklorik asit sülfürik asit sıkıca giyinip bunu ağzınızı burnunuzu kapatıp bundan sıkın bizim evde oldu eşime asit önermişler ilaçla geçmez demişler ki kaç kere ilaç kullandık asit aldık sonra eşim ilaçladı tek bi odada vardı benim sıktık öldüler geri de gelmedi çok şükür