bensuy evet maalesef tartışmalı bir konu, ama ben bir yaşından beri pankek mücver omlet filan yaparsam az miktarda katıyorum süt. Sadece bardak bardak vermiyorum içmiyor yani sütü, onun yerine ayran yoğurt kefir peynir gibi süt ürünleri tüketiyor. Yani bence sütün direkt içilmesi konusu tartışmalı yoksa pankeke Dilan konulan az miktardaki süt için herhangi bir sorun yok.