aynrkrbs33 ay valla çok rahattım:) hatta adet olduğumu tuvalete gittim çişimi yaptim tam külodu yukarı çekerken gördüm. Tüh ya dedim, tamda rahatlığa alışmıştım, hiç de sevmem davetsiz misafiri dedim , kendi kendime güldüm. Ben şahsen 1.5 sene stres sinir karın şişliği v.s yaşamadım. Bol bitki çayları içmiştim sinirlenmeyeyim diye . Bilemedim onlar mı rahatlattı beni.