GezginPaNDa cansuerd normal oldu Seda tamsoy oradan ayrıldı kendine klinik açtı 3 arkadaşım daha orada doğum yaptım birisinin dr Süleyman akarsuydu Ama galiba o da kendi kliniğini açtı