Kızlar kızımın sağ yanağı birazcık daha tombik. Genelde hep o tarafa yatıyo zaten. Bakınca da fark ediliyo. Bi sıkıntısı yoktur dimi? Bebeği böyle olan var mı acaba? Normalde dert etmem ama komşunun biri de bu yanağı daha büyük diyince aklıma takıldı…