Merhaba bebeğim 3aylık avent biberon meme reddi yapmadığını duyunca bende bir kaç kez mama desteği olsun diye biberon verdim ve şimdi meme reddi yapıyor sadece uyanınca ve gece uykusu arası tutuyor durumu yaşayan bar mu ne yapmalıyım çok üzülüyorum 🥺