AtesPerisi Kızlar doktor verdi geçende adetin başlayınca hemen kullan ilacı dedi her gün içiyorum ama adetim hala devam ediyo normal mi bu yani pekte anlamam doğum kontrol hapından falan ilk defa başıma geldi nolur bilgi verin bana🙈🫣
Twinsmom-- AtesPerisi evet canım gayet normal bende kullanıyordum şuan kullanmıyorum ama kullandığımda adetim gayet düzenliydi
esshn Kaç gün oldu başlayalı? Ben de kullanıyorum normal regl sürem kadar regl olmaya devam ediyorum. Yoğunluk azaldı sadece.
cahillesohbetikestim_ AtesPerisi başladığım ilk ay benimde devamlı kanamam oldu, doktora gittim normal olduğunu söyledi. İkinci kutuda normale dönmüştüm
cahillesohbetikestim_ AtesPerisi bir dahaki regliye kadar kanadım. Regl oldum. İkinci kutuya devam ettim kanama bitti. Tamamen düzene girdi. Günü gününe regl gördüm. Ağrılarım azaldı