Ben.
1 aya kadar her gün ağlıyordum her gün..
Bebek ev dağılıyor stresi yetemiyorum hissi sezeryan ağrıları çıldıracak gibi oluyordum ve desteğim vardı yani.
Sonra gün içinde bebeği anneme bırakıp sokağa iniyordum 5 - 10 dakika eşimle yürüyüş yaptık parkta oturdum o bile iyi geliyordu.
Düzeldi zamanla bebek bana tepki vermeye başladıktan sonra iyice toparlandım.
Cama çıkıp derin nefes almak bile iyi geliyor. Ağlamak istediğinizde ağlayın kendinizi tutmayın. Sonra bebeğim iki aylıktı İnstagramda bir yazıya denk geldim bir sürü ağladım yine 🥲
İnsanın hayatı değişiyor böyle hissetmeniz çok normal size kocaman sarılmak istiyorum yani. ❤️Geçiyor zamanla hormonlarınız ritime girdikçe. Bu dönemle çok çok büyük değişimler yaşıyor anne bedeni ve ruhu o yüzden rahat olun.
Ben şuan kendime kızıyorum strese girmekten tadını çıkaramadım diye iyi olun bebeğinizde iyi olsun ❤️❤️❤️