Sevgili anneler oğlum 19 aylık zaten kendi odasında yatıyor ama artık park yatağında çok sık uyanıyor sığamadığını düşünüyorum sizler nasıl bir yatak kullanıyorsunuz yerden çok yüksek olmayan geniş büyük bir yatak almak istiyorum ama aklıma burası geldi dedim kesin benim gibi olan anneler vardır birbirimize fikir veririz diye düşündüm tecrübe ve fikirleri olanlar varsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler