4298 Kızlar oğlum 18 aylık prego smile aldım fakat ıade ettık cok agır bu ıkısınden bırını almak ıstıyorum kullanan var mı
betul97_ 4298 Elele aldım çok memnunum kalitesi de çok iyi özellikleri de güzel. Kızım 22 aylık olacak severek kullanıyor
KahveliVera 4298 elele bebek arabası elektrikli ana kucağı kullanıyorum o kadar memnunum ki kızıma elelenin scooterini alacağım 2 yaşına doğru
busrac10 4298 elele kullanıyoruz. 7 aylıkken başladık hatta bebeğim çok severek biniyor 9 aylık olduk iyi ki almışız dedik
seyma0505 Bende scooter var çok güzel kullanımı da kolay fakat emniyet kemeri olmaması çocuk düsecek mi korkusu yaratıyor bunu hiç düşünmemiştim alırken