10 ay 20 gğnlükuhep sağarak verdim hastane tipi süt sağma makinası kiralıyorum daha doğrusu kiraladım bşr daha da vermedim her ay süre uzatımı yapıyorum ama son zamanlarda çok sıkıntım var sütüm çok deli gibi kaşıntı oluyor hafiften kaşıyorum kan oturuyor benek benek sonra morarıp sararıp geçiyor dr la görüşüp ilaçla kesmeyi düşünüyorum ama bu vürüsten kaynaklı biraz daha sabredeyim bari diyorum kendi sağlığım için ilaç tedawisine başlamam lazım süt verdiğim için erteliyorum bakalım hayırlısı dondurucu ya stok yapıp keserim belki 3 ayda öyle içer zaten ek gıda da yiyor süt içmesi azaldı kafamda deli sorular üzülüyorum çok😔