Bende sezeryan yaptım göğüs ucum olmadığı icin ememedi sarılık olduk mecbur sağıp verdim hep ama çok yıpratıvı bir süreç bebeğim sallamaya alıştı ayağımda sallıyorum inince uyanıyor emzik agızından hiç bırakmıyor üzülüyorum diş damak yapısı bozulacak diye