mmirhan Kızlar bebeğim 40 günlük uyurken kumdakta da olsa birden korkarak uyanıyor ve çığlık çığlığa ağlıyor sakinleştirmeye çalışıyorum uykuya geri dalıyor neden böyle oluyor ?, öyle olunca bende korkuyorum ne yapmalı? ne zaman geçer ?
mihrasina mmirhan gazdır canım o daha 40 günlük korkacak ne yaşadılar ki irkiliyor belki ona büyük tepki veriyordur
gmsek mmirhan Canım emzikten kaynaklı değildir. Zaten şuan çok küçük her sese irkilir , sıçrar , ağlayarak uyanması normal .Gazıda olabilir tabi ama zamanla azalıyor .Benim bebeğim 4 aylık hala bazen birden ağlayarak uyandığı oluyor .
ayse_n Benim bebeğim 29 günlük daha hiç emzik vermedim o da arada korkup ağlayarak uyanıyor yani emzikten dolayı değildir gaz mı bilmiyorum ama anlamadım
kuzey1803 ayse_n genelde gaz sancısı vuruyor bebekler anlık bir karın ağrısı canları acıdığı için birden ağlayarak kalkıyorlar diğer bi durumda mora refleksi hepsi normal 3 aydan sonra geciyor elleriyle kendilerini çok uyandırıyorlar