Minigimbenim Kızlar 2. Hamileyim. Doğumum ekimde görünüyor. İlk kızımın adı Sena ve 2. kızıma da senaya uygun kuranda geçen güzel bi isim koymak istiyorum. Önerilerinizi bekliyorum ☺️