Kızlar merhabalar benim oğlum şu anda 6 aylık 2 ay 17 günlükten itibaren meme reddi yaşıyoruz ve tek bulabildiğim çare sadece uykuya daldıktan sonra emziği ağzından çekip öyle 5 dakika emzirebiliyorum. her gün 3 saatte bir böyle besliyorum. yeni yeni ek gıdaya başladık doğum kilosu 3.550 şu anki kilosu 6800 boyu da 68 santim ama ben Bu süreçten çok yoruldum
.hiç mama vermedim sizce nasıl gelişimi? biberona alışır diye vermek istemedim ama sizce vermeli miyim