yadszzz Merhabalar oğluma tuvalet eğitimine başladık 1 hafta oldu ama hala kakasını hiç tuvalete yapmadı hep altına yapıyo bugün çişini de kaçırdı 2 defa bu normal mi
yadszzz simseklivekalpli bilmiyorum 🥺 hiç tepki vermiyorum olabilir bi sonraki tuvalete yapalım diyorum ama henüz hiç yapmadı