Bebeğim 51 günlük oldu şükür ki. Dün akşam zor uyuttum ,ve beni bir üşütme tuttu onu uyutmaya çalışırken ,tepemden tırnağa kadar her yerim sızlıyor dünden beri ,bir üşüyorum bir yanıyorum başım ağrıyor. Acaba adet belirtisi olabilir mi? Normal hastalık falan olduğunu düşünmüyorum ama