tralicem _birbebekannesi_ Benim oğlum 18aylık 15aylıktan beri kullanıyorum Mutfakta yanımda olmak istiyor koyuyorum kuleye elinede kaşık tabak veriyorum baya vakit geçiriyor.Mesela yemek yedirceğim zaman cam önüne veya balkona çıkarıyorum orda da bakına bakına yiğiyor ben rahatlığını gördüm.
mrscakir _birbebekannesi_ ben 10.ayda aldım şuan 16 aylık olacak hala çok kullanıyoruz. Mutfakta hep bizimle zaten banyoda önce ben dişlerini fırçalıyorum sonra kendisine veriyorum 10-15 dk dişleriniyle oyalanıyor. Ben duştayken lavaboya su koyuyorum balıklarını yüzdürüyor bebeklerini yıkıyor baya baya kullanıyoruz biz. 13.aya kadar yanından ayrılamıyordum ama şuan kendisi inip çıkabiliyor. Belki kısa süre sonra ihtiyacımız olmayacak ama ben parasının bu zamana kadar hakkını verdiğimizi düşünüyorum ☺️
Minel-inannesi _birbebekannesi_ babama yaptırdığım parasını en hakeden ürünlerden biri. İyiki var düşünüp üretenlerden Allah razı olsun. Kızım 3buçuk yaşını geçiyo yapıldıktan sonra koydum tezgahta kaşık çekmesinin önüne hem çekmece kilitlenecek derdinden kurtuldum hemde kızım istediği zaman çıktı tırmandı kendi malzemeleriyle bişiler yaptı😊
berk58 _birbebekannesi_ bence almayın çok tehlikeli ben aldım pişman oldum bebeğim sarktı kafa üstü düşüyordu kendi sarkıp tutunup kaldı Allahtan düşseydi beyin kanaması bile geçirebilirdi Allah korusun . Evde duruyo yan çevirince çalışma masası oluyor o şekilde kullanıyoruz sadece boya kalemi kağıt veriyorum karalıyor .
_birbebekannesi_ Yorumlariniz için çok teşekkürler hanımlar, hepsini okudum, genel olarak çoğu kişi beyenmis ve kullanms, ben de alip deniycem, tehlikeli olursa da bakarim bir seu olmaz insAllah 🙏🏻tesekkrler🙏🏻
tralicem _birbebekannesi_ Trednyol squall mağazasından aldım sert ağır oynama denge problemi yok ince olmamasına dikkat edin derim