orkide2 Defne_alya2 eşim şuan nöbette ve gelmesini dört gözle bekliyorum Allahım ayırmasın bana bomboş geliyor o olmayınca
Kartanesi26_ Defne_alya2 hem eşin hemde bebeğin için çokk zor olur iki yıl uzaklık git bence insan alışıyor zorluğa zamanla herşeye alışıyor insanoğlu burda çocuğum psikolojisi çok önemli