busegates eşimin de tayini Iğdır’a çıktı ben de çok korkuyorum 10 aylık bebeğim var havası çok pis diyorlar 🥲
huniliabla busegates havası gerçekten kötü ama temız olan sehır yok kı . Ben astım hastasıyım çocuklarımda Alerjık bu yüzden hava Temızleyıcı nemlendirici kullanıyorum ev ıcınde ıgdırdayım bende