eliffc Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık saçlı bir bebek kepek mi konak mı ayırt edemedim şampuan olarak siveno köpük kullanıyorduk kepek başlayınca mustela kullanmaya başladım ama fayda etmedi saçlarını kestirmem mi gerekiyor tecrübeli olanlar yazabilirse sevinirim
calbuket Egzamasi olabilir mi benimde iki buçuk aylık kafa derisi pul pul dökülüyor kepek gobi duruyor atopik alerjik egzama var bizde
calbuket eliffc evet doktora fotoğraf sttik o şekilde dedi bizde vücutta da kuruluk mevcuttu Bioderma atopik kullanıyorum günde iki kez gün aşırı duş bebek yağı ile saç derisini tariyorum
Retzja Muhtemelen konaktır, zeytinyağıyla masaj yapıp 15 dakika bekletin, konak tarağıyla tarayın. Hepsi tarağa gelecektir. O zamanlar tam konak dökme dönemleri.