Tükürük bezleri çalışmaya başladı artık ve şöyle kesin bitiyor denilemez. Çünkü o daha tükürüğünü yutmasını bilmiyor. 1 -2 ay sonrada diş salyaları eklenecek. Yutkunmayı öğrendiğinde azalır ama elleri hep ağızda olduğu için ağız kenarları falan yine ıslanacak tabi.