AselEva benim kızım 2 ay 17günlük 1 haftadır atak dönemindeydi gerçekten dolu dolu geçirdik hep beraber karnı tok altı temız gazı yok ama sebepsiz yere ağlıyordu akşam 8 gibi başlıyo iki saat ağlıyordu o kadar çaresiz hissediyodum ki kendımı şükür bı kac gündür iyiz geceleri uyuyor uyanırsa da karnını doyurup tekrar yatırıyorum hemen yatıyo gündüzleri uykusu bizimkininde kısa kısa artık kucakta saatlerce yatıyor indirdiğimde hemen uyanıp ağlıyor . Ama geçiyor sadece sabıır 🙏