papatyaq_ ataklar bitiyor sonra 2 yas sendromu, 3 yas sendromu başlıyor. Bi de atak gibi 10 gun filanda degil 1 sene sürüyor. Fakat artik alıştığınız icin zor gelmiyor. Bizde de 3 yas sendromu ile 30 yas sendromu çakıştı 😂 ilk 2 senede atak biter sonra sendrom derken anneler atak haftasına giriyor resmen aman bosverin kucuk haliyle öpüp sarılmaya bakın bi anda büyüyorlar hangi ara buyudu o hala bebek gözümde diyorsunuz