Nesli Aygunnn biz ek gidaya başladık biraz erken basladik hatta çünkü tekrar hamileymişim oğlusum süt içemiyor artk 🤦🏻♀️
habibe_omerasaf Aygunnn 23 mayıs doğumlu oğlum🥰 ek gıda tadmlarındayz hala birz zorlu geciyo oğlum bu aralar cok husurszz bir ay önce iki alt dişimiz çıktıı, durumlar bölee
Aygunnn Zhdsngz biz dış çıkarmaya başladım dis yerleri sisti beyazladi ici cok huzursuz keyifsiz istahsiz cok zor cikariyoruz ishalde olduk bugün
Aygunnn Nesli bende korkuyorum ya spiral taktırdım ama yinede korkuyorum bi postta arkadaş spiralle hamile kaldım yazmış onu gördukten sonra her ay dört gözle adet olmayı bekliyorum .
Hilalemir Bizde 24 Mayıs 💙bizde basladık ama sebze çorbaları yapıyorum pek severek içmiyor diliyle geri atıyo ya da püskürtüyo atıyo agzından 😁😁napıcaz bilmiyorum 2 tane de dişimiz var alt ön dişler 😊
Nesli Hilalemir üstüne yıkanmisim Hiç anlayamadım oğlum çok yaramaz uyumuyor yemiyor durmuyor inşallah diğeri doğana kadar braz duzene girer allahtan annem var o bakiyor şuan 🤦🏻♀️