Kızlar merhaba bebeğim bugün 1 aylık oldu bir kaç gün önce yüzünde ve boynunda kabarmalar ile doktorumuza danıştığımız da inek sütü alerjisi olabileceğini söyledi. 2-3 gündür süt ve süt ürünleri tüketmiyorum fakat bu durumda mamasının da özel bir mama ile değişmesi gerekiyormuş. Ben normalde Aptamil Prosyneo veriyordum doktoruma muayene gittiğimizde yine Aptamilden devam etmem istersen özel maması var diyip verdi adı da Aptamil Pregomin Syneo proteini ayrıştırılmış özel mamalar oluyormuş bunlar. Tadı ve kokusu kötü olduğu için çoğu bebek ilk zamanlarda beslenmekte güçlük çekiyormuş çok şükür bizim ki reddetmedi yedi ama yedikten sonra normale göre biraz fazla kusma yaşadık. Alışma sürecidir diye pek ciddiye almadım ama şimdi kusma olmadan sanıyorum ki mide asidini aspire etti ve ben Allah’tan uyumuyordum müdahale ettim. Bu alerjide bebekte reflü gelişebiliyormuş ama bu mamadan kaynaklı da olabilirmiş. Doktoruma randevu alıp gidicem fakat başına gelen oldu mu hiç? Şimdi uyuyamıyorum başında bekliyorum. Reflü yatağına yatırdım orda uyutuyorum. Lütfen yardımcı olun çok telaş yaptım sürekli böyle mi olacak?