UrbanMom Kızım 21 aylık gerçekten ilk zamanlar diyordum ki ‘Allahım ben ne yaptım? Hayatım bitti. Hiç kolay değilmiş.’ gibi şeyler söylüyordum ki ağır bir depresyona girmiştim (desteğim olmasına rağmen) sürekli ağlıyordum ve 1 haftada 10 kilo vermiştim. Böyle düşünüyordum kızıma bakıyordum ‘Nasıl böyle düşünürüm?’ diye daha da ağlıyordum. Ama tabi o zamanlar geçti şükür tabiki kızım iyi ki doğmuş canımdan çok seviyorum. Kızımla olduğu kadar yine de işlerimi hallediyorum, beraber oyunlar oynuyoruz, dışarı çıkıp geziyoruz. Annem ‘4-5 sene ara ver, diğeri okula gider rahat edersin’ diyor ama artık 29 olacağım ve 30 yaşımdan sonra bir çocuk yapmak ona bakmak, yetebilmek zor gibi geliyor. Sene sonuna doğru tekrar hamile kalsam aralarında yine 2,5-3 yaş olsa beraber büyüseler diye aklımdan geçip duruyor. Dediğiniz gibi artık tecrübelendim sağolsunlar her iki tarafta çok destekçiler. Bir yanım kardeşsiz olmasın diyor bir yanımda ancak rahat ettim rahatımı bozmayayım diyor bilmiyorum bende ne yapsam 🌸🌸