Kızlar nasıl bir etiket yapacağımı bilemediğim için bunları yaptım. Biz 40 gün önce kuzenimi kaybettik ve çok samimiydik. Kızlarım onu dayı biliyordu. 4 yaşındaki kızım "“ Kimse bana anlatmıyor ama ben biliyorum dayım öldü, onu gömdünüz değil mi anne ”" diye sordu. Yalan söylemek istemedim evet annecim dayın artık yanımızda değil ama onu hep seveceğiz dedim. Bir haftadır da sürekli dayısının ölümünden, kızı var bir buçuk yaşında onun çok üzüldüğünden bahsediyor. Her neyse bir haftadır asla tek başına tuvalete gitmiyor, gündüz olsa bile koridor ışıklarını açıyor, kardeşini yanına alıyor yada bize diyor ben gelene kadar beni çağırın, ismimi tekrarlayın. Ne yapacağımı bilmiyorum. Destek mi almalıyım yoksa zamanla geçer mi bilmiyorum bana bir akıl verin