Kızlar 8 buçuk aylık bebeğim 1 haftadır büyük tuvaletini yapmıyor. Arada bir sadece bezinde yarım parmak kadar dışkı oluyor tam o bölgede o kadar. Kabız oldu gibi geliyor bana. Karnı şiş değil kusma yok, huzursuzluk yok. Karnını falan ovalıyorum ama yok. Ne yapabilirim öneriniz var mı?
Bu arada anne sütü alıyor mama almıyor.