Odff benim 10 ml olmasına rağmen ben dayanamadım her gece acile gidiyordum doktor hemen ameliyat dedi. Çok kolay geçti bir gece kaldım ama kanamam durmadığı için dren torbasi 3 gün benimle kaldı tarbucu etmeyecekti ama bebeğim olduğu için ben çıkmak istedim 3gunden sonra çok şükür ayaklandım suan da çok şükür o kadar iyiyim ki iyiki ameliyat olmusum diyorum ve doktorum hiç biseyi yasaklamadı yeme içme de .